یسنا شاکرییسنا شاکری، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
امیرحسین شاکریامیرحسین شاکری، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)، تا این لحظه: 4 سال و 9 روز سن داره
رضا شاکریرضا شاکری، تا این لحظه: 49 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پسر طلا

سلام به همه ی آن هایی که وبلاگم را میخوانند

شما اگر بودید چه حسی داشتید.(لطفا نظر بدهید)

1399/3/13 19:33
نویسنده : امیرحسین
131 بازدید
اشتراک گذاری

من در نوشته قبلی آرزویم را که از اول کرونا شروع شده بود را نوشتم.امروز من به همان آرزو رسیدم.اگر دوست داشتید بفهمید که چه آرزویی داشتم نوشته قبلی ام را بخوانید اگر هم دوست داشتید نظر بدهید.امروز صبح که از خواب بیدار شدم به آرزویم رسیدم.مادرم به من گفت که برو بیرون و به همان آرزویت برس.من گفتم آخه در این وقت.گفت حالا برو مواظب باش.و من هم رفتم.من در بیرون یک حس وصف ناپذیر داشتم.خیلی دوست داشتم حسم را بنویسم ولی واقعا حسم وصف ناپذیر بود و نمیتوانستم بگم.لطفا اگر دوست داشتید لایک و نظر بدید.اگر بدید خیلی خیلی خوشحال میشوم با تشکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیرحسینامیرحسین
13 خرداد 99 19:35
لطفا نظر بدهید  من خیلی خوشحال میشوم.لطفا حستان را بگید
امیرحسینامیرحسین
15 خرداد 99 21:36
sIn the previous post, I wrote my wish, which started from the beginning of Corona. Today, I achieved the ame wish. If you would like to know what I wished for, read my previous post. If you like, comment. I woke up this morning. I achieved my dream. My mother told me to go out and achieve the same dream. I said oh at this time. She said go now, be careful. And I left. But I really had an indescribable feeling and I couldn't say. If you like it, please like and comment. If you do, I will be very, very happy. Thank you. این انگلیسی همان است که بالا نوشتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر طلا می باشد