یسنا شاکرییسنا شاکری، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
امیرحسین شاکریامیرحسین شاکری، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
رضا شاکریرضا شاکری، تا این لحظه: 49 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

پسر طلا

سلام به همه ی آن هایی که وبلاگم را میخوانند

چه چیزی یاد گرفتم.

1399/3/9 16:46
نویسنده : امیرحسین
108 بازدید
اشتراک گذاری

من کلاس چهارم هستم.بخاطر بیماری کرونا برنامه شاد را درست کردند.ما اولین بار یک چیزی را که در برنامه شاد بود بلد نبودبم.حالا ببینیم ان چیز چه بوده است.یک روز در کلاس معلم گفت این اخرین جلسه کلاس است.من گفتم یعنی دیگر توی برنامه شاد نیاییم.معلم گفت بعضی وقت ها بیایید. شاید یک چیز جدید بود بفهمید.ما هم همین کار را کردیم.یک روز که اومدن توی برنامه  شاد با خودم گفتم برم ببینم دیگر این برنامه چه چیزی دارد.همه ی دکمه ها را زدم.یکدفعه دیدم که یک جا نوشته نظرسنجی.من از ان وقت تا حالا هر روز یک ساعت را در گروه مشخص کردم که همه انلاین باشند و من هم همان ساعت چند سوال از کتاب در نظرسنجی مینوشتمو آنها باید جواب میدادند.بعد هر کدام درست نوشته بودند و هرکدام که غلط نوشسته بودند را برای علمم ارسال میکردم.یک روز معلمم به من گفت که تو از این به بعد مبسر کلاس هستی.من هم خیلی خوشحال شدم.ان چیزی که یاد گرفتم نظرسنجی در برنامه شاد بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر طلا می باشد