یسنا شاکرییسنا شاکری، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسین شاکریامیرحسین شاکری، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
رضا شاکریرضا شاکری، تا این لحظه: 49 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسر طلا

سلام به همه ی آن هایی که وبلاگم را میخوانند

ارزوی من در کرونا(لطفا نظر بدهید)

1399/3/11 16:45
نویسنده : امیرحسین
154 بازدید
اشتراک گذاری

من آرزو های کوچک و بزرگ زیادی دارم.ولی این آرزو از آن وقتی شروع شد که کرونا آمد.من قبل از کرونا یک ساعت به کوچه میرفتم و بازی میکردم.الان آرزوی من این است که زودتر کرونا تمام شه و یک روز از صبح تا شب به کوچه برم.شاید کسانی که بعد از کرونا به دنیا آمده و نوشته من را بخوانند میگویند چه ارزوی کوچکی.بله برای آنها کوچک است اما برای آنهایی که در کرونا بودند و تا الان3ماه بیرون نرفته باشند اثلا آرزوی کوچکی نیست.بله من همان طور که گفتمآرزو های بزرگتری هم دارم ولی این الان خیلی آرزوی بزرگیه.

پسندها (3)

نظرات (1)

امیرحسینامیرحسین
11 خرداد 99 16:47
سلام به همه انهایی که میخواهند نظر بدهند. شما اگر جای من بودید چه ارزویی داشتید از اول کرونا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر طلا می باشد