یسنا شاکرییسنا شاکری، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
امیرحسین شاکریامیرحسین شاکری، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)تولد نینی وبلاگم(از آن روزی که نینی وبلاگ آمدم)، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
رضا شاکریرضا شاکری، تا این لحظه: 49 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

پسر طلا

سلام به همه ی آن هایی که وبلاگم را میخوانند

چه حرفی زدم!

1399/3/7 9:13
نویسنده : امیرحسین
79 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز به همراه پدر و مادرم و خواهرم به خانه خاله ام رفتیم.وقتی خواستیم برگردی خواهرم گفت:(مامان بریم فروشگاه کاشان مال).مادرم هم قبول کرد و به خاله ام گفت:(تو هم میایی؟).خاله ام گفت:(باشه من هم میایم).و با هم به فروشگاه کاشان مال رفتیم.وقتی من وارد فروشگاه شدم دیدم که یک سی دی فروشی بقل آنجا هست.من هم رفتم و آن ها را دیدم.بعد به پدرم گفتم:(میشه یکی از این سیدی کامپیوتری ها را برایم بگیری).پدرم گفت:(وقتی رفتیم خانه از اینترنت دانلود میکنیم).وقتی رسیدیم خانه شب بود و با خودم گفتم:(الان شب است فردا دانلود میکنیم).الان که دارم این نوشته را مینویسم میخواهم همان بازی را نصب کنم.راستی فهمیدید که آن حرف چه بود.ان حرف میشه یکی از این..........بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر طلا می باشد